Your cart
Nu mai sunt produse in cosul tau
Oare de ce o fi Red Bull atat de popular, dacă nimănui – dar chiar nimănui! – nu-i place gustul? Oamenii sunt, intr-un cuvant, irationali; isi bazează deciziile pe niste semnale subtile (doza aia mică si albastră) si totodată pe calităti mai obiective (aromă, pret, calitate). Lumea din jurul nostru este insă deopotrivă complicată si plină de aleatoriu. Asta inseamnă că succesul nu poate fi prezis stand cu nasul intr-un raport contabil oarecare. Ca să atingem un filon de aur, trebuie să stăpanim arta enigmatică si strania stiintă a plăsmuirii unor idei irezistibile: alchimia.
Rezultatul a treizeci de ani de experientă practică in miezul celui mai amplu experiment conceput vreodată in ce priveste comportamentul uman – mereu surprinzătorul capitalism consumerist – Alchimie, volumul revolutionar scris de Rory Sutherland, o legendă in lumea publicitătii, ale cărui conferinte TED au peste sapte milioane de vizionări, descifrează tainele comportamentului uman, impletind rezultate de ultimă oră ale cercetărilor stiintifice cu stilul unui povestitor savuros, cu intelegerea rafinată a unor subtilităti psihologice si cu studii de caz practice adunate de-a lungul unei cariere impresionante in proximitatea unor clienti cum sunt AmEx, Microsoft si altii.