Seth Godin este autorul cărtilor Tribes, The Dip, Purple Cow, Permission Marketing si al altor bestselleruri cu succes international care au schimbat felul in care gandesc si actionează oamenii de afaceri. Este cel mai influent blogger din lume pe teme legate de afaceri si se situează constant printre primii 25 cei mai cititi bloggeri din orice categorie. De asemenea, este fondator si CEO al Squidoo o companie de succes pe internet, precum si un conferentiar deosebit de apreciat. Locuieste in Westchester, New York.Suntem convinşi că vinul are un gust mai bun dacă-l bem dintr-un pahar scump.Ni se pare acceptabil ca un Porsche de 80000 de dolari să-i fie net superior unui Volkswagen de 36000 de dolari, care este practic acelasi fel de masină. Admitem fără rezerve că pantofii sport de 125 de dolari sunt mai comozi si arată mai bine decat varianta lor de 25 de dolari. Ce altceva este publicitatea, dacă nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povesti frumoase? Intr-o lume in care majoritatea oamenilor au un număr infinit de optiuni, dar prea putin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat inseamnă să spui povestea diferită. Toti marketerii spun povesti! Iar cand o fac asa cum trebuie, ii credem. Si dacă e să-l ascultăm pe Seth Godin, adevăratii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste una in care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea.Marketerii dau gres atunci cand joacă murdar si sunt egoisti, după cum o dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de tigarete si politicienii corupti. Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei depăsi limita dintre iluzie si fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi la stalpul infamiei in lumea afacerilor? Foloseste cele trei intrebări de control oferite de Seth Godin: Care-i povestea ta? Cei care au nevoie de această poveste vor crede in ea? Este povestea ta adevărată?Lucrare inclusă in Top 100 al celor mai vandute cărti pe Amazon. Prezentată in Miami Herald, New York Times si Chicago Tribune.Seth GODINEste autorul a 18 cărti, bestselleruri traduse in peste 35de limbi si vandute pe toate continentele. Scrie despre revolutia postindustrială, propagarea ideilor, marketing, compromis, leadership si, mai ales, despre schimbare in mai toate domeniile vietii.Sustine conferinte spectaculoase si este fondatorul Yoyodyne si Squidoo. Blogul lui este unul dintre cele mai populare din intreaga lume.A fost inclus in Direct Marketing Hall of Fame, fiind una dintre cele trei persoane care au primit această distinctie in 2013.Recent, Godin a revolutionat din nou domeniul editorial, lansand o serie de patru cărti prin platforma online de finantare Kickstarter. Campania lui de strangere de fonduri si-a atins scopul după numai trei ore, ajungand cel mai de succes proiect editorial de acest tip."Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach si Mark Twain. Combină-le creierele si rade-le tot părul de pe cap. Pe cine obtii? Pe Seth Godin.“
Jay Levinson"In fiecare an, mii de autori publică lucrări de afaceri, insă numai cativa devin vedete si intră in elita mondială. Incă si mai putini dintre acestia se pot lăuda că, după chipul si asemănarea lor, a fost creată o păpusă – unul singur, mai exact. Godin ne oferă o combinatie inimitabilă de gandire contrafactuală si simt al umorului.“ BusinessWeek"Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu al internetului, autor de bestselleruri, orator solicitat, intreprinzător de succes, expert in marketing si blogger de top. Este pretuit in special pentru felul in care analizează fenomenul internaut, iar eseurile si opiniile sale sunt citate pe scară largă, atat online, cat si offline.“ Forbes
Toti marketerii sunt mincinosi spun povesti - Seth Godin