• -40%
Ce vrea clientul ca tu sa stii BusinessTesch

Ce vrea clientul ca tu sa stii - Ram Charan | Editura BusinessTech

Editura BusinessTech
L041-000004
Ultimele produse in stoc
20,79 lei 34,65 lei -40%
Cu TVA livrare in 1 - 7 zile lucratoare

Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate de furnizor, sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine. Iata secretul: nu vei fi capabil sa faci asta pe baza abordarii traditionale a vanzarii.

Categorii asociate cu aceast titlu:

Descriere

Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate de furnizor, sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine. Iata secretul: nu vei fi capabil sa faci asta pe baza abordarii traditionale a vanzarii. Adevarul este ca functia vanzarii, care a fost mult timp neglijata, nu se sincronizeaza cu actualele opotunitati. Desi echipale de management incearca s-o reimprospateze prin noi sisteme de stimulente si cu oameni noi, sunt necesare schimbari mai radicale. Aceasta carte defineste o noua abordare a vanzarii- pe care Charan o numeste vanzarea creatoare de valoare-care, desi este radical diferita, ramane practica. Vanzarea creatoare de valoare este importanta pentru orice firma care face afaceri cu o alta si trebuie sa evite preturi bazate doar pe valoarea marfii in sine, care sunt specifice vanzarii simple, traditonale, si sa devina, in schimb, o sursa de valoare pentru clientii sai. Vanzarea creatoare de valoare, testata de o multitudine de companii din diverse sectoare de activitate.

Detalii ale produsului

Barcode
9789738495692
Autori
Ram Charan
Nr. pagini
220
Anul publicarii
2012
Editie
2012
Titlul cartii
Ce vrea clientul ca tu sa stii
Discount
40
Format
130 x 200 mm

Reviews (0)

Nu exista recenzii

Recomandari

16 alte produse in aceeasi categorie:

Product added to wishlist