Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate de furnizor, sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine. Iata secretul: nu vei fi capabil sa faci asta pe baza abordarii traditionale a vanzarii. Adevarul este ca functia vanzarii, care a fost mult timp neglijata, nu se sincronizeaza cu actualele opotunitati. Desi echipale de management incearca s-o reimprospateze prin noi sisteme de stimulente si cu oameni noi, sunt necesare schimbari mai radicale. Aceasta carte defineste o noua abordare a vanzarii- pe care Charan o numeste vanzarea creatoare de valoare-care, desi este radical diferita, ramane practica. Vanzarea creatoare de valoare este importanta pentru orice firma care face afaceri cu o alta si trebuie sa evite preturi bazate doar pe valoarea marfii in sine, care sunt specifice vanzarii simple, traditonale, si sa devina, in schimb, o sursa de valoare pentru clientii sai. Vanzarea creatoare de valoare, testata de o multitudine de companii din diverse sectoare de activitate.
- -40%
Ce vrea clientul ca tu sa stii - Ram Charan | Editura BusinessTech
Editura BusinessTech
L041-000004
Ultimele produse in stoc
20,79 lei
34,65 lei
-40%
Cu TVA
livrare in 1 - 7 zile lucratoare
Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate de furnizor, sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine. Iata secretul: nu vei fi capabil sa faci asta pe baza abordarii traditionale a vanzarii.
Categorii asociate cu aceast titlu:
Descriere
Detalii ale produsului
- Barcode
- 9789738495692
- Autori
- Ram Charan
- Nr. pagini
- 220
- Anul publicarii
- 2012
- Editie
- 2012
- Titlul cartii
- Ce vrea clientul ca tu sa stii
- Discount
- 40
- Format
- 130 x 200 mm
Reviews (0)
Nu exista recenzii