Your cart
Nu mai sunt produse in cosul tau
"Orizonturile reflectiilor din această carte sint deschise de analiza cauzelor obiective si a motivelor subiective care impiedică sau stimulează realizarea unei educatii de calitate pentru toti. Dintr-o perspectivă interdisciplinară din cadrul stiintelor sociale, sint oferite indicii si experiente reprezentative pentru construirea si afirmarea unei educatii care să sporească puterea economică, tehnologică si culturală a cetătenilor si natiunii. Unele sectiuni celebrează forta actuală sau potentială a inovatiilor si a gandirii critice din educatie, altele se apleacă asupra unor nonsensuri pretioase, conservatoare sau pur si simplu inselătoare. Insă de fiecare dată sint căutate răspunsuri la aceeasi intrebare: cum se poate ajunge la a beneficia individual si social de o educatie mai bună? Demonstratiile sint doar tangentiale cu ideea sau strategia de transformare a sistemului si educatiei romanesti. Abia intr-un volum ce va urma vor fi oferite solutii de transformare, ameliorare si eventuală evadare din starea actuală de criză a educatiei romanesti. Atunci va fi prospectată educatia pe care am putea s-o avem, desigur, pornind de la premisele statuate in acest prim volum despre educatia pe care incă nu o avem.” (Lazăr Vlăsceanu)