Your cart
Nu mai sunt produse in cosul tau
Fiecare educator isi configurează o anumită abordare in provocatoarea intalnire cu mintea si sufletul copiilor, fixandu-si anumite repere pentru a personaliza si a contextualiza demersul instructiv-educativ. Structurată pornind de la ultimul curriculum din invătămantul prescolar (Curriculumul pentru educatia timpurie, 2019), lucrarea Angelicăi Hobjilă vine in sprijinul actualilor si viitorilor educatori sau profesori pentru invătămantul prescolar, inclusiv al celor care se pregătesc pentru sustinerea examenelor de definitivare in invătămant sau de obtinere a gradelor didactice. Volumul contine toate elementele necesare abordării continuturilor subordonate domeniului experiential Limbă si comunicare in grădinită, de la finalităti si proiectare la metode si materiale didactice specifice, forme de organizare a activitătilor didactice sau coordonate ale evaluării in prescolaritate. Perspectiva teoretică de ansamblu e insotită de numeroase exemple de aplicare la grupă, de la modele de proiecte didactice la metode/instrumente de evaluare, sarcini didactice si situatii de invătare.