Your cart
Nu mai sunt produse in cosul tau
"Rod al preocupărilor constante si al colaborării exemplare intre cei trei autori, lucrarea de fată ne propune un tablou aproape exhaustiv legat de formarea personalului didactic, pornind de la dinamica normativă, referentialul de competente profesionale, structurarea, administrarea si monitorizarea programelor de formare, profilul si structura curriculară, determinantele si rezultatele activitătilor de formare psihopedagogică ale celor care slujesc educatia si invătămintul. Cartea este concepută in manieră teoretic-reflexivă si aplicativ-practică si are virtuti de ghidare pentru responsabili sau entităti preocupate de conceperea si implementarea unor programe de formare in registru didactic. Aducind in atentie modele si paradigme de formare din plan international, se deschid perspective comparativiste care facilitează o mai bună semnificare a cadrajului autohton de formare a profesorilor. Pledoaria autorilor ne convinge de nevoia de a-i intări profesorului contemporan demnitatea si identitatea profesională si de importanta construirii unui profil profesional complex pentru societatea de astăzi sau de miine.” (Constantin Cucos)
"Unul dintre dezideratele adinci ale acestei cărti este căutarea prestigiului profesiei/ carierei didactice printr-un management performant al sistemului de formare continuă. Problematica lucrării este convertită intr-o manieră aplicată, iar analizele asupra realitătilor romanesti pun in prim-plan sistemul de pregătire profesională pentru a-i reliefa nevoia de formare continuă de calitate. Volumul este structurat la nivelul unui ghid practic foarte atractiv, inspirational si util, iar experienta autorilor e o «garantie de bună executie». Nu credem că formarea cadrelor didactice mai poate fi lăsată in afara unor cadre specifice de profesionalizare si salutăm această propunere concretă de a profesionaliza sistemul de management al programelor de formare continuă.” (Romită Iucu)