INTERVENTII BAZATE PE COLABORAREA FAMILIE-SCOALA pentru - psihologi şcolari, cadre didactice, furnizori de servicii educaţionale, - specialişti in sănătate mintală din mediul şcolar, - specialişti in sănătate publică, specialişti in ştiinţe comportamentale * Cu peste 40 de fişe de lucru care pot fi fotocopiate şi numeroase strategii şi proceduri prezentate pas cu pas, cartea este o resursă utilă pentru rezolvarea multor probleme emoţionale, de comportament şi şcolare ale elevilor, ca şi pentru depăşirea barierelor in colaborarea dintre familie, şcoală şi comunitate şi implicarea părinţilor in mod activ in evaluare şi intervenţie. * Cei mai importanţi adulţi din viaţa unui copil sunt părinţii, deoarece ei petrec mai mult timp cu copiii lor decat oricare alt adult şi au o influenţă enormă asupra dezvoltării sociale, emoţionale şi şcolare a copiilor lor. De obicei, părinţii ii cunosc mai bine decat oricine altcineva pe copii: in mediul de acasă, in comunitate, in contextul cultural in care locuiesc, le cunosc vulnerabilităţile şi capriciile. Şi totuşi, continuă să fie diferenţe mari intre ce se intamplă la şcoală şi ce se intamplă acasă pentru copil şi să existe părinţi plasaţi in afara educaţiei copiilor lor. De aceea, in această carte, sunt explicate strategiile specifice pe care specialiştii in sănătate mintală din mediul şcolar le pot folosi in colaborarea cu părinţii atunci cand elaborează strategii pentru a aborda probleme emoţionale, comportamentale şi şcolare ale elevilor din şcoala primară şi gimnazială. Cuprins In Capitolul I se propun metode de facilitare a colaborării dintre părinţi şi şcoală şi se discută obstacolele care pot apărea in abordarea problemelor intr-un parteneriat familie-şcoală-comunitate. Capitolul al II-lea trece in revistă unele probleme emoţionale, comportamentale şi şcolare intalnite in mod frecvent la copiii de varstă şcolară. Se iau in discuţie prevenţia, modelul de practică bazată pe dovezi şi importanţa serviciilor psihologice in scoală. Capitolul al III-lea este dedicat evaluării şi utilizării modelului rezolvării de probleme. Se analizează modul in care părinţii sunt implicaţi in procesul de evaluare, pentru a asigura identificarea şi rezolvarea problemelor care apar la copii, prin participarea tuturor persoanelor-cheie din viaţa unui copil. Capitolele IV-VI prezintă strategii de intervenţie care pot fi folosite in colaborarea cu părinţii pentru a aborda problemele de externalizare (Capitolul al IV-lea), problemele de internalizare (Capitolul al V-lea) şi problemele şcolare (Capitolul al VI-lea).
- -14%
[a] Intervenții bazate pe colaborarea familie-școală - Peacock Gretchen Gimpel, Collett R. Brent | ASCR
Editura ASCRSoluţii fundamentate ştiinţific pentru probleme emoţionale, comportamentale şi școlare.
Cei mai importanţi adulţi din viaţa unui copil sunt părinţii, deoarece ei petrec mai mult timp cu copiii lor decât oricare alt adult şi au o influenţă enormă asupra dezvoltării sociale, emoţionale şi şcolare a copiilor lor. De obicei, părinţii îi cunosc mai bine decât oricine altcineva pe copii: în mediul de acasă, în comunitate, în contextul cultural în care locuiesc, le cunosc vulnerabilităţile şi capriciile. Şi totuşi, continuă să fie diferenţe mari între ce se întâmplă la şcoală şi ce se întâmplă acasă pentru copil şi să existe părinţi plasaţi în afara educaţiei copiilor lor.
Descriere
Detalii ale produsului
- Barcode
- 9786068244891
- Autori
- Collett R. Brent
Peacock Gretchen Gimpel - Nr. pagini
- 232
- Anul publicarii
- 2015
- Editie
- 2015
- Titlul cartii
- Intervenții bazate pe colaborarea familie-școală
- Tip coperta
- Brosata (Paperback)
- Discount
- 14
- Cod furnizor
- 9786068244891
- Colectie
- Educație
- Format
- 210 x 280 mm
- Zona
- ASCR-300-mari
- Subzona
- I