Your cart
Nu mai sunt produse in cosul tau
Cartea este un excelent tratat de didactică, pe care autorul Il concepe din perspectiva conceptului de cognitivism operant, cu ajutorul căruia ni se propune un răspuns coerent şi realist la o intrebare fundamentală in educaţie: cum să se predea astăzi?
Cartea prezintă o didactică adaptabilă tuturor nivelurilor invăţămantului, centrată pe o concepţie funcţională, participativă şi interdisciplinară asupra predării şi impacă, intr-un mod original, pedagogia interesului cu pedagogia pe bază de obiective.
Concepută pentru a fi utilizată practic de către actualele şi viitoarele cadre didactice, didactica funcţională constituie atat o metodă de formare continuă, cat şi un manual de referinţă: ea ne invaţă cum să stabilim obiectivele educaţionale, cum să utilizăm un curriculum, cum să motivăm invăţarea, cum să stabilim sarcinile de invăţare şi cum să evaluăm formativ sau sumativ. Practic, ne arată cum să didactizăm cunoaşterea. Cunoaşterea produsă (cunoaştere ştiinţifică) nu este automat invăţabilă. Ca să poată fi invăţată, ea trebuie reconstruită: selectată, organizată, recodată, adaptată caracteristicilor elevilor, asimilată, evaluată, certificată, transferată.
Didactica este reconstrucţia cunoaşterii ştiinţifice pentru a fi invăţabilă. Un proces dificil pe care puţini profesori il fac cum se cuvine. Această carte le oferă şansa să inveţe cum se face acest lucru.