Your cart
Nu mai sunt produse in cosul tau
In cadrul cercetării relaţiei stimă de sine – reuşită şcolară, s-a elaborat si implementat un program ameliorativ adresat preadolescentilor (elevi de 12-13 ani - clasa a VI-a) cu stimă de sine redusă si medie.
Scopul principal al cercetării a fost realizarea unui "portret” al elevului cu stimă de sine redusă si medie, elev beneficiar al unui program ameliorativ de consiliere in urma căruia isi modifică pozitiv aprecierea de sine, reusita scolară (academică) si isi constientizează potentialul in alte domenii unde ar putea reusi (domeniul sportiv, artistic, atractivitate fizică, interrelationare).
Scopul programului ameliorativ adresat elevilor cu stimă de sine redusă este crearea unui parteneriat real consilier scolar – elevi – părinti – profesori-diriginti. Obiectivul principal al unui astfel de miniprogram ar fi dezvoltarea stimei de sine a preadolescentilor.
Programul ameliorativ dovedeste eficacitatea activităţilor de consiliere care favorizează autocunoasterea şi intercunoaşterea, dezvoltand stima de sine a preadolescenţilor şi previne modificările negative la nivelul intensităţii şi al stabilităţii stimei de sine.
Cuprins
Argument / Relatia stimă de sine – reusită, valorificată prin activitătile de consiliere / Repere metodologice in cercetarea relaţiei stimă de sine – reuşită şcolară / Prezentarea, analiza si interpretarea rezultatelor cercetării / Epilog