"Volumul AAC. Noi abordări in stimularea limbajului si comunicării specifice Tulburării din Spectrul Autismului, pe care Claudia Crisan il lansează cu stiintă si constiintă, este unul special in contextul educational si terapeutic romanesc, din două motive esentiale: in primul rand, se inscrie cu adevărat in paradigma scientist-practitioner, propunand un continut aplicativ cu relevantă de netăgăduit in domeniul comunicării functionale specifice neurodiversitătii; in al doilea rand, accesibilizează concepte, modele si practici augmentative si alternative utilizate preponderent in sfera internatională si, pe alocuri, si in cea natională, pentru a putea fi folosite la diverse paliere ale interventiei psihopedagogice (acasă, la scoală, in contexte utilitare sau sociale) de diversi membri ai echipei disciplinare (psihologi, psihopedagogi, logopezi, pedagogi, terapeuti, profesori de sprijin, părinti si copii). Parcurgand această carte, veti avea surpriza extrem de reconfortantă de a lua contact cu informatii stiintifice cu mare potential aplicativ, livrate intr-o manieră concisă, simplă, reprezentativă, empatică, ce pot consolida experientele profesionale si personale ale celor care le vor utiliza in medii educationale si familiale.” (Adrian Rosan)